Lilypie First Birthday tickersNotes:

Selasa, 14 April 2009

siapa saya?

tiada apa yg menarik tentang saya.. tpi kalo rase-rase nak tahu baca la entry nie..
nama :
ada serupa cam sorg artis malaysia nie..tp takleh bgtahu la rahsia..
umo :
muda lg la...lum masuk 30thn yek..kira nie kategori muda remaja la..huhu
status :
nie yg malas nak bgtahu..coz takut peminat lari plak..hehe.. yerla2 kena bagtau juga takut ada
yang terpikat ke..ermm..sudah berkahwin
anak:
nape plak nak tahu..lum ada rezeki lagi...tp dalam perancangan..rasa-rasa cam nak banyak, baru la meriah suasana umah nnt.. tp tak lebih 10 org la..
minat :
minat saya mmg banyak sgt..plg minat kalo dapat pi melancong kat luar negara. tp setakat nie br pi China je..tue pun org taja..hehe tp satu nie yang wat suami syg..erm..minat masak..
setakat nie masak lauk-lauk ok lg.. kalo wat kueh ke..tak tahu la nape selalu tak jd.. msti kena buang je..
pekerjaan :
dulu saya takde pun cita-cita nak jd apa..tp bila dah besar nie minat nak meniaga plak..nak jd usahawan wanita yang berjaya..konon la.. oleh kerana takde modal..akhirnye saya keje juga..
jd cikgu ok la tue..sib baik cikgu skolah rendah je..pening pale dgn bdk2 nie..
rupa :
rupa nie adala menarik juga sekali dipandang..banyak kali pandang pn tetap menarik.. hehe.. suami saya ckp muka saya cam Agnes Monica.. tp bila tgk cermin banyak kali rupa cam Erra fazira pn ada.. kadang2 cam Nora Danish pn ada..tak tahu la..
Tak tahu la apa lg saya nak ckp tentang diri saya nie..setakat nie saje yang sempat saya bgtahu.. sebenarnya banyak sangat nak tulis tp takut bosan plak membaca..takpe la lain kali je..

Tiada ulasan: