Lilypie First Birthday tickersNotes:

Rabu, 8 April 2009

Tak patut betul..

hari nie macam biasa je rutin harianku..
tak ader yang seronok sangat nak buat..
pagi-pagi macam biasa pas solat subuh berjemaah ngan suami kira-kira kul 6.30 pg,, aku terus lentuk balik kat katil..erm..dia pn sama je cam aku..terasa berat je badan nak bangun awal sangat..pagi-pagi mcm nie mybe mama (panggilan utk mak mertua) tgh busy masak or siapkan yatie (adek iparku plg bongsu) nak pi skolah..

aku biasa bangun tak tentu,,kadang-kadang kul 7.30 pg n kadang-kadang tue kul 8 pagi..hehe..
selamba je wat perangai malas kat umah mertua..biasa la wat macam rumah sendiri plak.
Hari nie bangun awal sikit..kul 7.45 pg suamiku dah bangun pi mandi..tunggu dia bersiap nak pi keje..keje dia start kul 8.30 pg..siap-siap dalam kul 8pg dah siap pakai baju..erm...smart dia ari nie..pakai je baju apa yang ada..kemeja petak warna koko,,dan seluar warna koko...tak cerewat sangat..pakai baju n seluar tak gosok..alahai kesiannyer..isteri sapa la yang malas nak gosok baju agakanya..dia cakap takpe,kebas-kebas je terus pakai tp nampak ensem juga..heheh..tp keje enginer kena la kemas juga sbb jumpa ramai orang..aku plak yang rasa malu n tak patut..apa la aku nie..

Tiada ulasan: