Lilypie First Birthday tickersNotes:

Isnin, 27 April 2009

hari yang sebuk

Rasanyer sudah lebih 2 minggu saya tidak menulis ceritera-ceritera baru kat blog saya nie..sebenarnya banyak sangat pekara yang berlaku dalam tempoh-tempoh nie. Oleh kerana terlalu sebuk, maka tidak sempat la saya nak menjenggah ke blog nie..


19 April 2009

saya telah menghadiri temuduga untuk satu jawatan kosong di sebuah syarikat..pas interview tue, saya terus sahaja berjaya dan diberikan kerja hari itu juga. Alhamdulillah bersyukurnya saya..tak sangka doa saya dimakbulkan Allah s.wt. Bos suruh saya balik umah dulu dan suruh saya datang pukul 2 ptg kerana ada meeting dengan staff untuk adakan program di Bukit Keluang Resort Terengganu..saya dengan sukacitanya dilantik sebagai urusetia di sana. Gembiranya hati dapat berjalan..

25-26 April 2009

Pada tarikh ini saya telah pun berada di Bukit Keluang Resort Terengganu. Perjalanan dari Kota Bharu ke Bukit Keluang tidak la mengambil masa yang agak lama sekitar 1 jam sahaja. Bos telah mempelawa saya menaiki kereta Serentonya. Tetapi jangan salah sangka kerana saya bukan berdua ngan dia, tetapi ada seorang PAnya yang comel duduk di belakang bersebelahan saya serta seorang driver bos. Aktiviti paling best kat sana pastinya mendaki Bukit Keluang. Malam tue sempat tgk kat TV perlawanan bola antara Kelantan dan Selangor + AF. Paling tak suka malam tue Klate kalah bola dan Aril kuar AF...

1 Mei 2009

Sambut hari pekerja kat umah je..tak dapat balik Johor sbb my husband tak dapat cuti lama. Untuk menghilangkan kebosanan dia rancang bawak saya pi Suarasa program TV 9 wat bersama rancangan Nasi Lemak Kopi O'. Macam menarik je tgk kat TV...bila sampai sana..alahai ramainya orang...cuaca pun panas terik..rasa betul2 tak selesa. Pusing2 pastu beli makanan sikit..takkan nak balik tgn kosong je..apa pulak kata org kat umah tue..kesimpulannya takde artis pun saya jumpa...bosan jer..


4-5 Mei 2009

Tarikh ini pun sebuk gak..masa nie berlangsung kursus IT bagi anak syarikat PKB yang diadakan di ACDC. selaku urusetia kena pi sana sini untuk memastikan program nie berjalan dengan lancar. Orang tgk program ini ok je tapi diaorang tak tahu betapa peritnya nak buat program macam nie. Bos kita hanya tahu benda nie berjalan dengan baik tapi dia sendiri tak datang untuk tgk hasil kerja yang kita sendiri dah jayakan dengan baik. Tapi apa pun saya dapat pengalaman baru dan pengetahuan yang tak dapat saya kutip di tepi jalan..

Tiada ulasan: