Lilypie First Birthday tickersNotes:

Rabu, 8 April 2009

Air jus..

31 Mac 2009

Hari tue blk Johor..dalam perjalanan blk my hubby kata kena lalu KL ssb ada hal yang nak kena selesaikan dulu..dari Muar ke Kl tak ambik masa yang lama sangat..2 jam 30 je dia bawak kete..fuh!!laju sungguh..plak tue bawak kete suzuki swift..aku yang lentuk kat kerusi sebelah rasa cam nak golek-golek je..kejap kat kanan..jap kat kiri..jap kat depan..huhuh..tue la keje aku kalo jalan jauh..mesti tido..dah sampai Kl pi singgah kat Ampang umah kak long dia...sebelum pi umah kak long..tetibe je tekak nie terasa haus sangat..rasa nak minum air jus je..hahah..nak kata mengidam tak lg la..kami pun terus singgah kat satu restoran nie..aku oder jus oren dan dia oder air limau..datang je oder punya la terkejut aku..
Punya la besar gelas jus oren aku ngan jus limau dia..kenyang perut aku dibuatnya minum jus nie..puas aku minum...jeles suami aku..


:: Jus limau & Jus Oren ::

Tiada ulasan: