Lilypie First Birthday tickersNotes:

Ahad, 31 Mei 2009

Bakal jadi ibu..

24.05.09


Pagi tue saya betul2 tak larat nak pegi kerja,,rasa pening2 je kepala nie..rasa macam nak demam pun ada juga + malas juga.. saya tepon suami bagtau pas balik keje nanti nak pi klinik..dia pun ok je..kul 5 pas balik keje tue saya n suami terus pi klinik..pi klinik family suami senang sikit sebab dah kenal..check2..rupa-rupanya saya tak sakit apa2..saya disahkan pregnant rupanya...dah 5 minggu.. saya n suami cam tak caya je kerna usia perkahwinan baru je 4 bln... alhamdullilah..bersyukur ke hadrat Allah s.w.t kerna kurniakan rezeki yang tak ternilai nie..terus suami hadiahkan ciuman kasih sayangnya kat dahi n tangan saya.. masa tue saya terharu sangat tanpa sedar air mata saya mengalir..saya tahu dia pun simpan perasaan nak jadi ayah...saya pula bakal jadi ibu.. :)


1 ulasan:

SaLiNa berkata...

Tahniah ..smg dipermudahkan urusan nnt..