Lilypie First Birthday tickersNotes:

Isnin, 18 Mei 2009

Selamat Hari Guru


Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat HARI GURU yang disambut setiap tahun pada 16 MEI 2009. Ucapan Hari Guru ini ditujukan pada semua guru-guru di Malaysia dan yang pernah bergelar guru. Nak ucap gak Hari Guru ni pada ayah saya yang juga bekas guru. Darah pendidik juga mengalir dalam diri saya..kerana saya juga seorang guru..wat teman-teman yang pernah sama-sama menuntut di Institut Perguruan Tun Hussien Onn, Batu Pahat Johor (IPTHO) KPLI 2008..Selamat Hari Guru yee..mesti korang seronok dapat mengajar kan..saya? alahai, panjang citernye...Windu rasanya berada di sekolah dan bergelar pendidik..windu pada anak-anak murid yang comel dan nakal-nakal....
Buat diri....SELAMAT HARI GURU...semoga terus tabah CIKGU...

1 ulasan:

SaLiNa berkata...

Selamat hari Guru